Helgen


I fredags stannade jag hemma från skolan och istället gick jag ut på jakt efter
ett par skor i stan. Letade överallt men tyvärr så hittade jag inte i min storlek.
Typiskt. Skyller på att det var fredagen den 13:e.


Lördagen, (alla hjärtans dag) spenderades hemma i soffan med film,
kladdkaka, glass, bullar och massa mer godsaker.
Fick ingen alla hjärtans dag present så tröstade mig med att köpa en
ask chokladhjärtan och rosor åt mig själv. Tragiskt nog.


 
Igår var jag och Nadia hos Sanna och hade myskväll där vi gjorde Tacos.
Sanna hade gjort en otroligt god Cheesecake med blåbär innan vi kom som
vi åt till efterrätt. Det var jättegott och väldigt mysigt hade vi. 

Bilderna är lånade från internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0