Love..


För ca 3 år sedan träffade jag en kille som då var 21-22 år gammal.
Jag kommer ihåg att jag attraherades väldigt starkt av honom.
Aldrig någon gång tidigare hade jag attraherats av en person på det sättet.
Och inte heller hade en människa lyckats fastna så starkt och djupt i mina
tankar på så kort tid.
Trots att det kändes som om vi båda ville så blev det aldrig någonting mellan oss.
Från den dagen sågs vi aldrig mer igen. Och kvar förblev han i mitt minne. 

Jag hade/har varken hans nummer eller någonting annat,
så det är bara att ge upp tills någon gång då vi eventuellt skulle stötas på.

Jag kan inte riktigt förstå varför den här människan har fastnat så starkt hos mig,
och varför jag under alla dessa år har haft med honom i mitt minne.
Det enda jag vet är att nu snart tre år senare kan jag fortfarande inte släppa
honom ur mina tankar.


Kommentarer
Postat av: Jessie - 21 år & mamma till sötnosen Jacob

usch vad jobbigt sånt är...men jag tror att när man känner så starkt för någon så kommer man en dag att bli tillsammans, bara för att det är meningen, för liksom han har juh fastnat i dina tankar & tror att du har nog fastnat i hans oxå & att ni ångrar er att ni inte bytte nr så ni kommer nog att träffas igen. Man får hoppas=) men otroligt är det att en person kan göra ett sådant starkt intryck på en.

2009-02-17 @ 13:59:11
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0