Mytoman!


Om det är något jag hatar så är det mytomaner.
Jag har en "vän" som ljuger om allt och ingenting. En riktig mytoman.
Det ligger liksom i hennes natur att ljuga så mycket som hon gör.
Det roliga är att hon har ljugit så pass mycket att hennes lögner börjar ta slut.
Eller rättare sagt har tagit slut. Numera ljuger hon om saker hon redan dragit.  
Jag talade om för henne redan i söndags att jag tänkte bjuda med henne på spa idag.
Hon blev jätteglad och sa att det skulle bli väldigt kul och mysigt.
Tidigt imorse får jag ett sms som lyder:

- Gumman min pappa ligger på sjukhus. Jag kan tyvärr inte idag.

Hur många gånger har jag inte hört den här lögnen tidigare hos henne.
Senare på förmiddagen skriver hon ett till sms som lyder:

- Gumman ska vi till stan? Jag ska köpa löshår men måste vara tillbaka
på sjukhuset vid 5. Vill du ut ikväll?

Haha. Seriöst, om hon nu ska ljuga, kan hon väl åtminstone göra det bra så kanske
men bara kanske finns det en pytteliten chans att jag tror på det hon säger.
Nu orkar jag inte höra på fler lögner. Jag orkar inte med henne.
En onödig, patetisk "vän" är vad hon är och såna som henne har jag inte
plats för i mitt liv.

Tackåhej.


Kommentarer
Postat av: Jessie - 21 år & mamma till Jacob

ååå det där känner jag i mig..jag har oxå en "vän" som ljuger hela tiden så att det inte är sant! Och hon är en sådan dålig lögnare med! Gör bort sig hela tiden, när jag påpekar en sak & säger..men du sa så här innan, då hittar hon bort en förklaring som att hon inte minns eller att det var fel från första början! Skit jobbigt är det, då jag gillar att umgås med henne!Hon är den största mytoman som finns känns det som, ljuger om allt & alla, jävligt svartsjuk är hon oxå & då blir det bara fler lögner!

2009-03-14 @ 12:15:13
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0