Onsdag


Dessa tre dagar med Londonkillen har varit fantastiska.
Hans bästa vän Anthony och sin flickvän Vanessa var verkligen helt underbara,
och vi hade grymt kul tillsammans allihopa igår.
Ni vet när man träffar någon för första gången och så märker man att man har
mycket gemensamt med den personen. Man liksom klickar ihop på direkten.
Precis så kändes det för mig med Vanessa och tvärtom.
Det kändes som en början på en fin och lång vänskap. How sweet!



Anyway, vi startade denna dag med en stor frukost på hotellet
 alla fyra som var riktigt god. Jag hade ett par ärenden att uträtta idag återigen. Därefter mötte jag upp the London people i stan. Vi strosade mest runt bara. Sedan hann vi inte så mycket mer eftersom dom hade ett flyg att hinna med. Jag åkte med till (London höll jag på att säga) Arlanda. Dom har alltså åkt hem nu. Vilket känns väldigt tråkigt. Nu är jag hemma och sitter bänkad framför TVn. Ska alldeles strax ta en dusch medan jag inväntar  Melissa  som ska komma över hit med middag.
 

Kommentarer
Postat av: Mizie

åh vattenmelon, det var länge sen, är ju så sjukt gott!

2009-02-25 @ 17:23:52
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: Anna

smarrigt det ser ut :)

2009-02-25 @ 18:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0