Då var det dags för nya linser igen


Alldeles strax ska jag knalla iväg till optikern.
Jag använder linser istället för glasögon och har gjort det
i flera år. Mina månads linser är nu slut. Tog fram sista paret idag.
Det har även blivit dags för en synundersökning som jag gör
varje år. Därefter beställs nya linser till mig.

Hoppas det inte tar mer än en vecka innan jag får dom.
Jag minns förra året då vart det något strul och dom var himla försenade
Jag var rädd att jag inte skulle hinna få dom innan jag reste.
Men till slut kom dom precis innan.
Hoppas det inte blir något strul denna gång och att jag hinner
få dom innan jag åker igen. Hoppas hoppas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0