Fredag 10/7


Godmorgon!
Redan fredag. Dagarna går ju sjukt snabbt.
Imorgon åker min kusin ner till Marocko med hennes familj.
Tänkte åka iväg hem till dom ikväll och umgås lite.
Sedan är det inte allt för länge kvar tills det är min tur =)

Idag står en hel del saker att göra på schemat.
Bla har jag tid hos optikern (igen) klockan två. När jag var där
i tisdags för en synundersökning sa optikern att jag fått...
Hmm.. vad var det hon sa nu igen? Jag minns inte.
Men det var iallafall något jag fått i bägge ögonen (mest på vänstra)
Så jag måste vara utan linser i en vecka så det försvinner för 
annars kan jag få en infektion i ögonen. Och det vill jag ju
inte ha. Nu har jag inte haft linser på mig sen i tisdags.
Vi får se om dom där sakerna försvunnit ur mina ögon eller ej.

Nu blir det frukost.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0