HJÄLP!


En geting/humla kom precis in på golvet i mitt rum.
Nu går den på mina gardiner vid fönstret.
FY.. jag avskyr minsta lilla insekt och denna är inte direkt någon
liten rackare utan det är en FET jävel! Åh, var jag tvungen att öppna fönstret.
Hur ska jag få ut denna nu då?
Stackarn, verkar inte kunna flyga så bra. Snälla, rara.. försvinn ut!
Nu varken syns eller hörs den inte till längre märker jag.
Måste checka, hörs snart!


Den är borta. Jag vågar inte närma mig fönstret men den 
ligger på golvet nedanför fönstret bakom min sängbyrå tror jag.
Vad gör jag nu då?



Kommentarer
Postat av: Amira.

taack så mycket, mår mycket bättre nu :D Annars då, hur blir din sommar?

2009-07-05 @ 23:28:27
URL: http://aaamiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0