Måndag 6/7


Godmorgon!
Vaknade för en timme sedan och klev genast upp.
Väntar nämligen på en del grejer jag beställt som fortfarande inte kommit.
Jag trodde dom skulle komma idag.. eller iallafall mitt namnsmycke
som jag beställt från Betties galleria för ett tag sedan nu.
Förhoppningsvis kommer det denna vecka.

Idag är det måndag. En ny vecka, och om exakt tio dagar
reser jag bort. Jag åker till Marocko.
Tidigare visste jag ju inte var jag skulle resa någonstans,
och jag hade hoppats på något annat.
Jag älskar Marocko men jag har åkt dit i princip varje sommar 
och jag ville åka till något nytt ställe men hey jag klagar inte!
Lika underbart och härligt i Marocko med =)



Kommentarer
Postat av: A M I R A!

Inshallah, vad finns bättre än Marocko. Har sådan lust att dra dit nu nu. Det blir jobb för mig denna sommar, för första gången jag är kvar i Sverige haha. Vart i Marocko bor du?

2009-07-06 @ 12:05:02
URL: http://aaamiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0