Michael Jackons minnesceremoni på TV4 nu!



Bild från aftonbladet.se

Nu visas Michael Jacksons minnesceremoni i Staples Center, LA live på tv4.
Tiotusentals fans är där för att ta farväl av "The King of Pop" och
kungen själv är där.

Jag blev helt chockad när jag hörde att MJ hade avlidit.
Jag trodde inte det var sant. Men det var det.
Riktigt sorgligt! =(

Åh, jag hörde precis troligen ett fan skrika "We all love you Michael".



Update: Minnesstunden är slut. Den var helt fantastisk.
Uppträdandena gillade jag skarpt. Alla sjöng så vackert och vissa tal var
riktigt bra. Men slutet tyckte jag ändå var helt klart bäst.
En mening från ett tal som fastna direkt hos mig var denna
"It was nothing wrong with Michael, it was wrong what he had to deal with"
Och sen när Paris, (MJ's dotter) fick sista ordet kunde jag inte hålla
tillbaka tårarna längre.


Michael Jackson, en sann legend & The King of Pop.
 Musiken lever vidare. Må han vila i frid!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0