Yves Rocher


Idag har jag nästan inte gjort någonting förutom att sitta vid datorn
typ hela dagen och kvällen. Jag har surfat runt lite på diverse webbshoppar,
bla Asos. Dom har rea där men jag hittade ingenting speciellt
så det blev det inget köp. Däremot var jag inne på Yves Rocher's hemsida
och där klickade jag hem ett solskydd. Har aldrig använt det tidigare men det jag
tycker är bra är att det är både för ansikte och kropp. Sedan fick det bli
en djuprengörande ansiktsmask också. Man får även välja en premie när man
beställer och jag valde då en stegräknare =)



Protectyl Végétal. 3 i 1 solskydd med SPF 30.
Perfekt för mig som kommer vistas mycket i solen
när jag är i Marocko nästa vecka.
Pris129kr, normalpris 254kr.



Djuprengörande mask med citronskal.
Pris 35kr, normalpris 75kr.





Stegräknare som förutom att räkna steg ger den även
information om hur långt man har gått och hur
många kalorier man har förbrukat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0