Tisdag 7/7


Nu har det gått tre veckor sedan jag var på en klinik på östermalm
för en test- laserbehandling av mitt födelsemärke.
Idag på förmiddagen hade jag tid för återbesök för att titta
om den lilla delen av mitt födelsemärke som behandlades med laser
har försvunnit eller minskat något.
Det har inte läkt helt hundra än men nästan. Det är lite rött fortfarande.

Söta Maria som utförde behandlingen sa att det ser positivt ut
och att hon tror starkt på att hela mitt födelsemärke går att
behandla. Jag fick en ny tid i höst igen för att undersöka hur det
läkt och eventuellt behandling av hela födelsemärket.

Det kändes skönt att höra att det ser positivt ut och jag hoppas
verkligen födelsemärket kommer försvinna sen.
Det är ju någonting jag velat bli av med jättelänge, så förhoppningsvis gör det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0