Lördagen


Jag har hittat ett par gladiatorheels och jag är helt kär.
Dom är av märket Friis & Company och kommer från Chique.se
Men tyvärr är dom helt slutsålda för tillfället. Dock kommer dom in igen
senast den 26 juni. Men så idag när jag var i Täby centrum gick jag in i Bianco och
kikade runt lite på skor när mina ögon plötsligt dras till ett par riktigt lika dom
från Chique. Jag provade och dom satt helt perfekt. Jag vart minst lika kär. 
Dock blev det inget köp och jag kan inte få dom ur mina tankar nu haha.
Det roliga är att jag knappt kan gå i heels om jag ska vara ärlig haha men dessa
var fantastiska och jag bara måste ha dom. Tror nog jag ska ta och köpa dom snarast!





Dessa ovan är dom jag nämnde från Chique.



Kommentarer
Postat av: Jessie - 21 år & mamma till Jacob

oh my oh my!=)

2009-06-20 @ 20:10:42
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: A M I R A

de här var ju shiiit snygga! :D

2009-07-04 @ 20:53:30
URL: http://aaamiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0