Party




En vän till familjen har examenfest idag och egentligen hade
både jag och mamma planerat att inte gå, men nu så har det blivit
ändrade planer såhär i sista minuten, så jag och mamma ska gå iallafall.

Gud, vad jag är stressad just nu för vi ska börja röra oss dit klockan sex och
jag måste fixa mitt hår (som tar en evighet), sminka om mig osv.

Just det, paketet som jag tidigare fick idag innehöll en klänning från Asos
som jag läääänge suktat efter och i helgen tog jag äntligen tummen ur röven
och beställde den. Som tur var kom den fram idag och jag hade tänkt ha
den på festen. Har hunnit prova den också och den sitter jättebra! 
Visar bild på klänningen senare ikväll när jag kommit hem,
annars får det bli imorgon.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0