Fredag


Jag vaknade halv 9 idag på bästa humöret pga en amazing dröm. Jag drömde att jag hade två små söner. Tvillingsöner, Adam i ena handen och Elias i andra (som dom hette haha) var vi ute och shoppade. Jag var överlycklig i drömmen. Mer än så fick jag inte drömma och jag vaknade upp.

När man drömt om något underbart att man bara vill fortsätta så försökte jag verkligen somna om men det gick tyvärr inte.
Hade det varit verkligt hade jag nog varit världens lyckligaste, men nu var det bara en dröm. Suck!

Jag kan inte med ord beskriva hur söta och fina dom var. Tänk två små tvillingpojkar i 4 års åldern med en sjukt fin klädstil. Sneakers, jeans, t-shirt och adidas tröja med luva och dragkedja som var öppen. Exakt så såg mina fina tvillingpojkar ut i drömmen.
Åh, i want twins!
Inte för att det finns nån större risk att jag får det men drömma kan man ju alltid göra.. right?

Anyway, efter att ha legat kvar i sängen ett tag klev jag upp, gjorde iordning frukost och gjorde det bekvämt i soffan med en bok att läsa. Nu sitter jag och slösurfar lite and just chillin. Men ska alldeles strax ut på en powerwalk för första gången i år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0