Söndag


Igår kväll var jag ute och åt riktigt god mat och drack jättegoda drinkar
med mina bästisar. Alltid lika roligt när vi alla är tillsammans vilket inte
händer så ofta pga pojkvänner, plugg, jobb och så. Men som sagt alltid
lika roligt när vi väl är allihopa tillsammans.
Idag har jag tvättat och städat. Kanske inte det roligaste precis men skönt
att få något vettigt gjort också.
Är inte söndagar så mysiga? Förut ogillade jag söndagar enormt men nu
har jag faktiskt börjat tycka om söndagar väldigt mycket.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi får se till att det blir mer oftare!

2009-03-08 @ 17:35:26
Postat av: Sofia

Det håller jag med om.

2009-03-08 @ 18:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0