Streetdance


Jag har älskat streetdance sen många många år tillbaka och när jag var yngre ville jag börja på Streetdance fast det blev aldrig något med det. Jag får rysningar och sån kick när jag tittar på grymma dansare på tv. Ibland händer det att jag ställer mig framför tv:n och försöker härma det dom gör haha! Och det brukar faktiskt gå jättebra om jag får säga det själv. Det kanske är en hemlighet att jag har grymma dans-skills vilket man inte kan tro hehe. Såna dans filmer älskar jag också som tex Honey, U Got Served, Stomp The Yard, Step Up mfl. Just dom filmerna kan jag inte få nog utav, jag kan titta på dom hur många gånger som helst. Än idag gör jag det.

Självklart sitter jag nu bänkad framför tv:n och inte missar jag finalen av America's Best Dance Crew!



Update: Congrats JabbaWockeeZ som vann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0